@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Isnin

jom heboh ke jom ngorat...??

huhu..semalam adalah hari yg paling happy di antara hri yg xbrape nk happy bg aku...lycan for da very first time ajak aku kluar seawal 12 tgh hari semalam...tu pon lepas aku da mengamuk ngn dye hari sabtu...heheh...wel well well...as kaw org semua tawu..aku n lycan went to jom heboh kt batu kwn...n we together stay kt sana sampai konsert habis...(mak n ayh aku tau mati aku..)heheh...nk cerite ni..aku n lycan pegi tgk wyg dulu...cte pendoram..betul ke ejaan nye tuh??wutever la...then lepas tgk wyg,we all pon gerak gi btu kwn terus sbb da agk lmbt da...so takut traffic jam...so pegi pegi...xjam pown..huhu...

well...aku rse seronok gile sbb dpt spend time ngan boyfren aku ni...erm...dpt jln2 ngan dye...jmpe artis2 yg wat keje dorg yg memg susah tu...hmm...ape sgt aku nk cte kt jom heboh tu...xde pe yg menarik...sbb xbrape nk ramai org..x same mcm aku gi kt kuantan dulu...kt kuantan memg sesak n kaw xkn dpt jln ngn lancar la...kt cni mcm x ramai sgt artis yg dtg...kalau kt kuantan dulu semua dtg...farid kamil, maya karin, fasha sandha...n ade lg la yg len yg aku mls nk sebut...dak umah aku ade sorg keje kt booth hotlink jd promoter...saje aku kacaw dye keje jap...dye nmpk sgt penat taw...ye la..da 1 hari suntuk kt ctu...

jap2..member pgl mkn...

ok...da mkn ns gorg...ermm...smpi mne td..erm.. lepas kacaw member aku, aku pun gi la ngan boyfren aku tgu kt cage utk tgk konsert tu...satu hal yg best jgk bile tetibe mlm smlm hujan turun dgn memg lebat gile babi...aku n lycan memg da bsh kuyup..kitorg gune payg just nk selamt kn handbag yg ade phone n purse dlm tu...huhu...best gile ngan sejuk nye tgk konsert...
wktu ngah tgu konsert nk start tu kan ade la sorg minah ni...dye dtg ngan adik dye n adik ipar dye...sebok je minah ni nk ngorat balak aku..dok tny2 jam kul brape...berita terpampang kt skrin sikit punye besaq ats kepala kaw pun xtawu kui brape?nk tny jgk balak aku...sbr je la...babi tol la kan??aku da cri boyfren yg x hensem kot...pon ade jgk nk ngorat...geram nye...sial!!

balak aku pulak pi lyn la minah tu duk tny2 duk ckp2 ngan dye...aku panas da.. tp aku wat muka yg semanis mgkin even hati aku terbakar mcm nk bunuh kaw pompuan...aku diam je layan konsert tu...aku duk wat perangai xsenonoh aku..terjerit2 nama artis yg duk kt ats stage tu..padahal aku xminat dye pon...fuck kan??semata2 nk bg balak aku sakit hati gak...tp dan2 hati aku sejuk sket sbb balak aku perhatian gak kt aku...heheh....dye tnjuk gak dye syg aku...aku duk ngan dye bawah satu payung...rse mcm nk kiss pipi dye..but org ramai so kena kawal kewarasan diri..heheh...

pas tu kitorg balik around kul 12 mlm...dlm hujan n kaki aku xbaik lg ni...mkin bengkak sbb aku byk berjalan...huhuh....seronok sgt...but spoiled la sbb balak aku xnk anta aku smpi dlm walaupun hujan...kalau dye anta smpi dlm flat tu da perfect da bahagia aku spend time ngan dye satu hari...hurmm.....