@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Jumaat

ikut suka aku..(I.S.A)

ku rasa sedih kerana kecewa
dunia bagai memusuhi ku
apa ku mahu tak siapa tahu...
tahu...
dan duga rasa sedikit pun senang keliru
mana arah tuju ku...
apa ku mahu kadangkala aku..
ku pun tak tahu....

namun ku langkah terus menentang
siapa yang menghalang...
tak mungkin lagi ada yang berani
mematah hati..
kini ku ketemui teman sejati..
ku tunggu tunggu..
adalah aku....
tentu nya aku...


tiada sesiapa ku pernah percaya
semua punya motif berbeza
apa di minda tak siapa bisa..
jangka...

yang pasti ku pagari diri ku sendiri
daripada ulangi....
bukan membenci tapi hati-hati..
ini realiti.......

dan aku langkah terus menentang
siapa yang menghalang
tak mungkin lagi ada yang berani
mematah hati..
kini ku ketemui teman sejati..
ku tunggu tunggu...
adalah aku....