@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Jumaat

Ya Tuhan...tabahkan lah hati ku...

' abg...dyh harap hubungan kite jgn ade perasaan cinta ea? '
' kalau ada? '
' .... '
' sebenarnye perasaan tu da ada siket '
' harap ia xkan bercambah jd byk '
' dyh, kita jmpe esk.ada bende abg nk bgtau dyh '

esok nye...

'' ape yg abg nk bgtau? ''
'' nnt..kita mkn dulu ''

lepas mkn...

'' ape yg abg nk ckp kt dyh? ''
'' sbnrnye.... ''

diam....

''sbnrnye....mse first kita pi mkn lpas jamming ari tu...abg memg da suka kt dyh...abg suh shah minta kt mas numb tipon dyh..''

omg....

aku diam...n itu lah hri lahirnya bibit2 cinta antra aku ngn dia...


guys...aku sedih sgt...n hnye dlm blog ni je tmpt aku luahkan perasaan yg terbuku...sakit hati...cemburu...bengang...kecewa...happy...sayang...cinta...kasih...segala2nye hny dlm blog ni...maafkan lah aku jika kata2 aku mengguris hati sesiapa saje yg membaca nya...aku memg create blog ni hny utk bercerita tentang LYCAN shja...segala watak lain dlm blog ni hny sampingn yg menghiasi cinta kami....sbb satu2 nya insan yg ada dlm hati aku, yg sgt aku sayngi...yg sgt aku hargai..yg sgt aku hormati...yg aku muliakan..yg aku letak tempat nye paling mulia bersama2 ibu bapa ku saat ini hnya lah....En. Sabri bin Sabdin.....atau yg korg kenali sbgai MR. E atau LYCAN....

aku xtau mcm ne Tuhan mengutuskan insan ini bertakhta dlm hati aku selepas berakhirnya percintaan aku yg dulu...yg aku terasa tiada siapa yg dpt menggantikan tempat nye....tp perasaan kasih dan sayang aku pada insan yg satu ni sgt kuat..sehingga menggagahkan hati aku utk menerima dia sebagai kekasih...mgkin ini satu dugaan yg Tuhan bg utk mengajar aku erti ksh syg...ajar aku utk tahu mcm ne rse nye....rse yg xdpt dikenal pasti oleh aku sndri.....dia membuatkan aku gagah menempuh rintangan utk mendapat kejayaan...sedgkan sebelum ini aku da terasa nk give up je ngn stdy.....

aku menyayangi E sgt byk..smpi aku sndri xtau mcm ne nk luahkan isi hati ini pada dia...padahal perasaan itu da sgt kuat menikam hati aku...dan bila perasaan itu dilepaskan...aku bisik kan ke telinga nye..' DAYAH MENCINTAI ABANG '....aku kapel ngn dye since dat day...mcm2 rintangan dilalui bersama...

xperlu aku ceritakan one by one psl rintangan tu...n aku rse korg pon da tau...aku byk bercerita...kesedihan...kegembiraan...semuanya...dan setiap kesalahan yg dilakukan nye bagaikan debu bg aku..aku biarkan ia terbang...tenggelam dlm kebahagiaan yg aku rasai...tp satu2 nye kesilapan yg telah dia buat membuat aku berani mengeluarkan kata2 kesat terhadap nye...hilang rasa hormat yg selama ini tersemat dlm hati aku...aku jd lupa diri...n dia seakan x sedar apa sbb nye aku berubah jd mcm tu...memg aku mulut jahat...tp aku xkn berani nk mulut jht ngn org yg sembarangan...jd aku memg salahkan dia dlm hal ni....tp aku msh sayang kan dia sepenuh hati aku...xsedikit pon aku meragui dia....aku tau dia sgt menyayangi aku n dia rse bersalah ats kesalahan nye tu...

dan perangai aku makin menjadi2 hari ke hari....bukan aku xpernah fikir perasaan dia tp hati pompuan mne yg tahan kalau merajuk, boyfren xpujuk...bila mrh2 boyfren wat xtau je...sekali2 boleh la nk fhm tp hari2...aku bukn jenis mcm tu...aku sgt mnja n terlalu nk dimanjakan oleh org yg aku sanjungi ni....tp aku xdpt ape yg aku harap kan...jd aku memberontak melepaskan kata2 yg kasar terhadap nye hny utk menarik perhatian dye....aku sengaja ckp break up padahal hati aku sikit pon xde rse nk break up,..kalau dia tinggalkan aku, aku akn mati...!!

cinta n sayang itu adalah dua perkara yg berlainan...cinta hny diluahkan ngn kata2 n jika cinta itu benar ia akn dibuktikan dgn kasih sayang.....tp jika cinta itu palsu, then ksh syg yg dicurahkan itu juga palsu....cinta aku pada E adalah benar...lahir dri hati aku yg ikhlas...walau hati aku penuh ngn parut2 luka lama....namun aku ikhlas mencintai E...Tuhan tahu hati aku....

E juga manusia...dia punya hati dan perasaan...dalam keadaan dia tertekan...aku tiada disisi nye n hny mampu memberi sokongan dri jauh....then bile dia xdpt bg ape yg aku harapkan..aku mrh2 tnpa sedar aku da buat perasaan dia tawar terhadap aku..aku xsedar bende tu terjd..

dan bile saat aku menydari nya...aku xtau ape yg aku patut buat...setengah mati aku try attract dye...bile dlm keadaan jauh ni...sush nk wat ape2 bila ada mslh...sbr syg...dyh akn balik nnt...


berapa byk kesalahan dia menyakiti hati aku...aku tetap bg peluang dan peluang utk pulihkan hbngn...aku lupakan setiap kesalahan dia sbb aku fikir itu adalah tindakan seseorang apabila emosi nya kurg stabil n berada dalam keadaan yg kurg waras dan akhirnye hilg pertimbangan...jd aku xambil kisah sgt pasal tu semua...tp kenape aku boleh lakukan itu sedgkan dia xleh...

jwpn nye...sbb dia bukn aku....n kite xleh expect psgn kite fhm kite n perangai nye same ngn kite...yup..tu lah jwpn nye...so problem aku skg ni adalah....mcm ne aku nk pujuk balik boyfren aku balik nih...ya Allah...jgn la kau tarik dia drpd aku...sesungguh nya Kau maha mengetahui bagaimana sayang nye aku terhadap E...pulihkan lah hubungan kami...aku mohon dgn kesungguhan cinta aku pada dia n dengan nama cinta Mu yg agung....Ameen...