@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Selasa

kenape aku da rse mcm tenang?is this a good sign or...

erm...aku rse tenang semacam...hurm...ini petanda baik ke?atau aku redha saja kalau dia pergi?NO!!!ketenangan ini adalah utk bg ruang kt aku supaya berfikir ngn lebih baik utk meraih cinta E semula....biar la org mengata aku terhegeh2 kt dia...aku sanggup sbb aku yakin dia xmampu tglkan aku sbb dia menyayangi aku terlalu byk...dan skg aku jd positif sbb aku rse dia mengajar aku tentang rasional n dewasa...dia sedang mengajar aku tentang kawalan emosi..utk mengelak kan diri aku melakukan tindakan yg melulu....

E
tahu x aku menyayangi kaw?aku skg da berani menyakiti hati org len semata2 kerana kaw...setanding ngn kasih syg aku pd abg lan dulu..abg lan bukn lg org yg pertama dlm hati ni..kaw da tnjuk kan pada aku bhwa aku sgt mencintai kaw...ni bukn ayat jiwang yg mcm org len ckp2 tu..
ni ayat yg aku luahkan dri dlm hati aku...aku menyayangi mu E...balik la pd dyh abg...

i'm begging u....plz syg...jgn tglkan i..i syg u...i sedar skg i syg u...