@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Khamis

LET'S MAKING EFFORT SAYANG....

yes...skg kitowg sedang cuba menyelamatkan hubungan kami...kami bg peluang pd dri masing2 n peluang sesama kami sndri...well semua nye berjalan lancar walaupon mse minggu pertama aku meraung mcm org gile sbb xdpt jmpe die...well xpyh la aku cte sape je yg tenangkan aku mse tu...aku rse sgt teruk..well of cos la kwn2 aku berada di sisi aku mse tu...

abg...dyh tau abg sygkn dyh lg..cume abg perlukan masa...kan?abg xnk dyh jauh dri abg kan?walau abg xckp pon dyh tawu abg xnk dyh jauh dri abg...abg dingin ngn dyh pon dyh tau abg xnk dyh jauh dri abg...well dyh xkn tglkan abg...ok??..hehe...sbb memg u have very hard time sekarang..ngn keadaan kite...keadaan family u..keadaan kwn2 u..n now abah abg lak excident...well yeah baby dyh xkn tglkan abg....

so...i'll follow ur flow syg....xpe....kite bertahan ok..dyh tau abg xkn tglkan dyh...walau mcm ne abg ckp pon...