@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Isnin

DAH TIGA HARI RAYE....

erm...hri ni da raye ketiga...da dua hari x update blog msti la sbb aku gi beraya...heheeh..kt johor ni sedara mara ramai....n jauh2 belaka...raya pertama aku gi umah sedara sebelah arwah atuk aku...mula2 gi kubur arwah atuk....sayu je...rindu sgt lama xtgk atuk...pastu gi umah atuk sedara...n then umah nenek sedara....n sedara2 lg...pastu sebelah nenek plak....erm...masalah skg...sbb byk sgt sedara smpi aku da xtau da ape pertalian nye...nk pgl ape pun xtau...heheheh....erm...raye kedua lak pi umah tok sedara kt kg rantau pnjg....kt ctu keje len xde...ngumpat je smbil mkn2...huhuh...ntah la...aku pun xtau bile la kitowg nk insaf...hehehhe...

hari ni sepatutnye gi umah nenek uda...tp xjd sbb dye beraya kt umah mak mentua dye sana...sbnrnye dekat2 je ngn umah dye...tp kitowg yg mls nk pi...heheh...lgpun pg ni da balik kulai nk basuh kedai....sok aku da nk balik kelantan...n dri kelantan terus ke penang..bygkn...jauh jgk perjalanan aku ek....heheh...

orait la...aku nk stop nk pi cri thesis utk asgment aku nih....huhu...daa...