@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Sabtu

dunia ni ade mcm2 kan?

hri ni pg2 da bgn gi mall utk shopping raye..rambang mata aku..rse nk beli semua..
nsib duit xde..erm..balik je mall aku terus online kt fb..then chat ngn member aku sorg ni..dye da kawen n ade ank..aku sje tny dye..susah ke bile kite da kawen..dye kate ikut persediaan,,kalo da sedia xde le susah nye..pastu dye cte kt aku pengalamn dye berumah tga,,..mcm2..n mgkin Tuhan nk aku belajar 1 perkara hari ni yg..sepanjang perjalanan kite kt dunia ni,mcm2 yg kite kena tempuh...kalo kite xkuat,ape yg kite nk msti xkn dpt..mental n fizikal kena kuat...kalo x mcm ne nk bertahan nk jalani hidup ni...wktu blaja kt u ni pon da mcm2 kite kena lalui..kalau kite xkuat sekarang,mcm ne kite nk tempuh hari2 berikut nye?then hari2 u kena sabar sbb hari2 Tuhan akn uji kite..mental or fizikal or kedua2 nya skali..always be rasional n professional..kan? Tuhan da temukan aku ngan org tu n gerak kan hti nye utk cerita pengalaman dye...best...n berfaedah..heheh..ok la..da nk buka posa ni..aku nk gerak pi tgk mknn jap..mkn kt umah mcm pelahap..
xmau berhenti smpi muntah2..huhuhu...ok la..caww...daaaa...