@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Rabu

ouucchhh!!!!sakitnye bile break up!!!

huhu...aku xtawu la sebenarnye ape yg aku nk tulis hri ni ade kene ngena x dgn tajuk blog aku di ats ni...semalam aku kuar ngn robin for the first time of this semester...wow..that was an incredible shock kan???kuar ngn robin pun nk cte...ye la...mne x nye...aku da lame sgt xjmpe abg aku sorg tu sejak dye mule sibuk...ntah la..bz semacam....mgkin nk lrikan dri dari aku...sbb xmampu nk mengaku yg dye sygkan aku lebih dri segalanya...sorry bro...bukn slh u..but..i just have a very confusing thought lately...so nk mula kan hubungan kite mcm dulu tu susah sket...aku mcm da blur ngn dri sndri nye pendirian...nk stdy..but at the same time aku kena jaga hati org yg acting mcm boyfren aku...rse xleh bergerak...terkongkong!!guys..plz..dont push me...i will leave all of you if u all continue wat aku mcm ni...arghh...thats enough..

smlm lepas kuar ngn robin, yup...mcm biase..of course lycan merajuk n wat perangai budak kecik...he just dont understand...i dont noe la...letih aku nk melayan...but...just lyn...well sbb aku syg dye...take note ye batman...just jgn amek hati sgt k...aku syg kt ang jgk....hurm...aku da nk balik kg ni...esk mlm aku gerak...so ihave to leave u all jgk..just duk baik2 jgn gado2 n msm muka...sbb bile aku balik t aku harap ade perubahan yg mengembirakan wat aku....

wait...there's smthng ni....tibe2 semlm bdk setan tetibe ckp die sygkan aku...kenape ye...ape yg dye fikir..adekah selama ni dye fikirkan tntg aku sejak dye tglkn aku sbb mrh kn aku kuar ngn lycan?dulu Tuhan xnk tnjuk yg dye mghrp pd aku..jd kali ni ape lg yg Tuhan nk tnjuk kan pd aku?adakah Tuhan nk kmbali kan cinta aku?tp mcm ne ngn lycan?aku menyayangi nye..sepenuh hati aku...cukup la aku sakiti batman sorg...jgn ade org len lg yg sakit ht sbb aku...oh Tuhan....ape aku nk wat ni...



alamak...da ngantuk le....aku nk tdo sat...ahhhhh,,,.......