@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Khamis

hargai ape yg ade...

semalam tgh aku online..tetibe je laptop buat hal...then aku terus pi antaq format..harap ia xape2....sian laptop aku...aku pon terus je kuar ngn lycan...setelah kehilangan budak setan,aku da belajar sesuatu..aku xboleh tamak...mgkin budak setan bukn yg terbaik utk aku...jd Tuhan xmau aku bersamanya...so Tuhan tutup pengetahuan n kepercayaan aku pd budak setan yg dye da mgharap kt aku dulu...xpe la...aku tau dye pun da bahagia skg..aku msh syg kan dye...tp..semua da terlambat...susah sket aku nk terima yg dye da betul2 pergi...n aku perlu cube utk himpunkan sayang aku pd lycan...memg mkn mse utk syg dye balik...dye xtawu perasaan sebenar aku...aku xmau lukakan hati dye..dye da baik sgt ngn aku..dye msh bersama aku walaupun pd wktu aku jatuh cinta ngn org len..wktu aku menangis kerana org len..dye sgup dtg dri rumah dye yg jauh dri rumah aku..semata2 nk temankan aku,nk kesat airmata aku, xnk aku duk sorg2 bile sedih...sweet sgt..aku tawu dye ikhlas sygkn aku...jd aku akn cuba syg kn dye..rugi kalau tglkan org mcm tu....bile la mslh mcm ni nk berakhir..aku penat sgt...nsb baik xseteruk dulu smpi aku xleh fokus belajar...lycan sgt concern tentang pelajaran aku..bagus kan?heheh...dye pndai wat lawak..kalau merajuk...senang gile nk pujuk...tp yg xboleh blah, dye punye jeles...heheh..kuat sungguh...kuat betul syg dye pd aku kan??hhehe...thanks lycan...dye manje..aku suke sgt...hheheh..semalam dye merajuk..mcm ne ek..aku igt dye peluk aku sbb nk hilgkan tension..rupenye..hurm...tido...hhahhahahha..kelakar betul...patut la xbergerak2..hurm..lycan2...erm..k la..aku nk stop kt cni dulu..aku lapar...da xpose..mkn jela..heheh..bubye...