@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Khamis

my trustworthy dissapeared......

nape ini terjadi antara aku n lycan...sakitnye...terkilan..kecewa...lycan...aku da syg ko sgt2...da percaya hampir 100 percent ngan kau...kenape hri ni ko wat mcm ni kt aku...aku sedih..hati ni da xpercaya kat lycan lg...xpernah ade org wat aku mcm ni...hati aku da kate nk tglkan kau...aku da xnk ko lg...walau syg mcm ne skali pun aku pd kau..tp sekali kau buat mcm ni kt aku,kau pasti akn wat lg nnt...

lycan..
lepas kejadian 2...aku xtau hati aku ade kt mne...cinta aku hilg bertukar jd sakit yg xde org boleh rse kecuali aku...selama ni aku mrh mcm ne pun kt ko aku xpernah wat mcm tu....aku sedih...ko xpatut lakukan tu...aku slalu menangis sejak kejadian tu..betul kata ko...memg aku menangis kt rumah sbb aku kecewa...aku x sgka ko boleh kasar mcm tu ngn aku...dulu ko lain...dulu ko sgt gentle ngn aku...kite bahagia...tp bahagia tu kejap je bile ko da wat aku mcm ni...kepercayaan aku hilg...walau seteruk mne ko merayu aku memg nk tglkan ko...ape yg kite lalui selama ni adalah kenangan yg sgt indah bg aku...aku mcm mimpi dpt menyayangi ko.....kalau la ko xbuat mcm tu lycan..mgkin skg ni syg aku akn bercambah jd cinta,....tp..ko da rosak kan segalanya....kenape??aku sygkn ko...xnk tglkan ko walau sekejap...tp kepahitan yg ko da bg hri ni....buat kn syg aku pada ko da MATI...

skg ni..aku xtau nk teruskan hubungan kite atau..BERHENTI saje...berhenti mengharap...berhenti menyayangi...berhenti jmpe kau...berhenti dri semua yg da kite lalui bersama...syg....dyh sygkn abg....kenape abg buat mcm ni kt dyh...... :'(