@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Ahad

huhu...laptop da baik....yeeehaw...

em..em...semlm pi amek laptop kt pcdepot ngn lycan....emm...kena 80 kowt..pastu we together pi buka pose kt kulim...pasai pa smlm jauh sgt..???hehhehe...aku pon xtaw..maybe da boring lycan mkn kt citarsa cafe tu...org kt ctu pon da kenai kitorg...sbelum pi buka pose tu kitorg pi la bazar dulu...beli kuih2...erm...sblm pi bazar,pi petronas sbrg jya tu nk cucuk duit....heheh...nk habiskn lg duit yg sedia da xde...

ehh...sat2..aku nk pi amek megy jap...hehe..

besa lah pompuan xpose...erm...nk cte ni...wktu kt petronas aku duk dlm keta smntara lycan pi cuck duit...tetiba aku dpt msg...msg dri batman...agak terkejut sbb batman jarang anta msg petg2...dlm msg tu batman tny aku ade kt petronas ke??aku agak dye nmpk aku..aku pon cri la dye...dah jengah2...xnmpk...mne dye??aku da bingung..aku try col dye..tp dye sengaja xnk angkat..aku anta msg...aku ckp dye kt mne??sbb aku xnmpk dye pon...erm..dye reply...'biase la batman...'huuh!berlagak la pulak kn???huhu...erm...pastu aku gtaw la lycan...(pasai batman anta msg..)erm..lycan nmpk mrh...ala..relax la..bkn ade ape pon..org tu anta msg sbb nmpk kite...hheeheh..ntah ape2....mcm budak2..bende kecik pon nk terasa...pastu kitorg pi bzar..n ronda2 kt sekitar sbrg jya smbil fikir nk bukak posa kat mne...n lycan menyuarakan idea nk berbuka kt kulim...rse mcm xsmpt nk smpi kt kedai nye..tp aku xrisau...lycan boleh bukak pose dlm keta pasai ade mknn dlm keta...so...kitorg pon patah balik nk gi kulim..pastu on da way, aku nmpk batman ngah men gitar ats moto pki bju putih berlengan hitam...then tetibe aku terckp..batman nmpk hensem...hehehe...ooopppsss....

n sejak tu..aku rse nk borak lme ngn batman..mcm rse nk pi bkak pose sme2...tp xtau la blh ke x..sblm raye aku nk pi jmpe batman jugk..aku da bgtaw lycan spy bawak aku jmpe batman...dye ckp boleh..tp xtawu lg bile...ntah la si lycan...xhabis2 nk jeles...syg sgt le tu....(hati da berbunga)..pas mkn..kitorg terus balik..sepnjg perjalanan ke rumah aku tido je...sbb ngntuk sgt...lycan lak ngadu sakit kepala...mgkin sbb dye xcukup tido...hurm..so sbb tu kitorg terus balik.....aku rse lycan xsehat sbb td aku dpt msg yg dye muntah n sakit perut...so aku suh dye mkn..xpayah posa...nnt la aku tgk dye...erm...

pastu mlm smlm..aku saja xbgtaw lycan yg aku tdo lmbt..tp rse nye..dye taw kowt..hehehh..da knl sgt da..aku minta batman col aku..aku nk cte2 n borak2 ngn dye lame2...tp syg...crdt xcukup...so kitorg borak kejap sgt..xsmpt aku nk lepas rindu aku kt member aku sorg tu(batman)...tp at least..dye da call...tu da memadai...aku happy ble nk call n ckp bek2 ngn aku...gelak2...seronok gile...hehehe...da lame xrse suasana hapy borak2 ngn member mcm tu..korg agak2...dye hapy x bile aku suh dye call aku????huhuhu...

erm...well ok la..actly..aku ade kt baiduri bilik member aku..pnjm laptop dye...nnt aku balik umah aku on la laptop aku plak...ok la...chaw....

p/s : aku dpt tawu smlm yg batman bce blog aku...heheh..