@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Jumaat

Finally...

hari smlm habis mcm tu je...aku tunggu dan terus tunggu dia menghubungi aku...entah kenape aku semakin tak tahan sedih bile dia lgsg xhubungi aku...aku col kwn aku..akmal kata mungkin dia xde crdt..but at least msg la aku....aku mengharap dia skg berada disisi aku...menenangkan aku...aku tertidur sekejap dgn harapan mungkin dia akn col atau msg sekejap lg...bile aku bgn...jam dah 1.40pg...aku tgk handphone masih xde ape2...ya Allah...dugaan apa yg Kau dah beri pada aku...rse nya berat sgt...kekuatan aku hilg..aku rindu kan dia ya Allah...buatlah sesuatu supaya timbul jawapan di sebalik semua persoalan yg ada dalam kepala aku nih...kenapa Kau bg perasaan syg aku pada dia terlalu kuat ya Allah?? sampai aku xdpt nk menempuh hari2 mendatang tanpa diri dia...smpai aku rse aku xlengkap tanpa dia..adkah dia juga rsa bende yg sama mcm aku?? gelisah mcm aku sbb xdpt hubungi aku kerana mungkin betul kehabisan crdt phone..menangis kerana risau kalau aku pergi kemana2 atau ape jd pada aku????




I'M MISSING YOU, MY LYCAN ;-(