@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Rabu

Whitney houston- I will always love you, live



If I should stay
I will only be in your way
So I'll go
But I know
I'll think of you in every step of
the way......

aku xtawu nk ckp ape...aku xtawu nk wat ape...aku sgt syg kan kau...tp kenape setiap perbuatan kau menyakitkan hati aku??? kenape aku slalu harap kau sygkan aku sama mcm org len syg kan aku...bukan org len mslh nye...aku nk kau syg aku mcm tu...bukan org lain...faham la...aku rindu kan kita yg dulu...tp walau mcm mne hati aku menjerit merayu kasih sayang kau kembali mcm dulu...aku tawu aku xkn dpt balik perasaan tu...walau sebanyak mana aku kata aku syg kan kau..aku tahu hati kau xkn sama lg mcm dulu...aku xtawu kt mna silap nya..aku sedih...hati aku pedih..pedih setiap kali aku rsekan kasih org lain terhadap aku yg mne bukan dri hati kau..dan disebabkan itu..aku buat keputusan untuk pergi...sbb aku xmampu untuk menyayangi org len mcm aku sygkan kau...drpd lg lama n lg ramai n lg byk hati yg sakit..lebih baik aku hilg dri pndangan mata kau dan org2 yg menyayangi aku...kenangan dekat cni aku abadikan dlm ingatan sbb xde gmbr atau apa2 yg menzahirkan hubungan kita...kita jarang ambil gmbr bersama...aku pun xtawu kenapa..cme apa yg kita lalui, apa yg kita buat sama2, kemana kita pergi, setiap perkataan yg kau katakan, apa saja yg kau lakukan utk aku, mimik muka kau, rambut kau, kereta kau, gaya kau berjalan, perangai kau, ketawa kau, marah2 kau, air mata kau, dan setiap tapak kau bersama aku, aku hanya ada rekod dlm minda aku...kalau aku ditakdirkan hilang ingatan mgkin dah xkn ade lg kenangan kita tu....dan yg paling aku xkn lupa, genggaman tgn kau saat kau cakap kau sayangkan aku sepenuh hati kau dan aku terima kau seadanya kau....maafkan aku bila aku xde lg di mata kau..maaf bila aku menahan diri drpd hantar msg kat kau..maafkan aku bila aku cuba lost contact dgn kau walaupun aku xnk...aku xtawu kenapa kau lakukan ini kat aku...kau berubah....dah xmcm dulu...genggaman kau kat tgn aku pon dah xerat mcm dulu...kalau dulu, nk tukar gear pon kau pegang jgk tgn aku...apa salah aku? bila aku tny n bangkitkan soal nih kau ckp kau masih sygkan aku...kau ckp kau cuba utk menyayangi aku seperti dulu...aku tunggu...dan menunggu...sampai skarg aku masih lg menunggu...tp maafkan aku bila aku xlg dpt tunggu kau...dalam senyuman yg aku ukirkan di mata kau tersimpan luka yg aku sndri xtawu nk ckp mcm mne hebat nya...


aku dah xmampu nk tulis lagi...dah xreti aku nk tergkn betapa aku sakit...sakit menyayangi kau...sakit mencintai kau...jd...lgu nih utk kau...