@>---- Jiwa Harus Kental Walau Hidup Tidak Selalu Indah ----<@

Ahad

HaHa!! Apa kah......

Ya Allah!!! Aku gila kah syg kan dia????haish...susah nk ckp bile perasaan dah terpaut nih..aku pun xtawu nape aku xleh kwal perasaan aku bile aku ade mslh ngn dia...arrhh!!! aku sepatutnya relax je...mslh bukan besar...Ya Tuhan...kenape aku jd mcm nih...dulu aku lebih relax...nape aku semakin lemah skrg??? Astaghfirullah...mungkin aku terlalu lupa kan Kau...sedangkan cinta Kau Maha Agung ya Allah...kembalikan aku pada jalan Mu..jd kan lah aku org yg lebih kuat dan tabah....jd kan aku org yg bertawakal dan percaya segala nya akan selesai atas kehendak Mu ya Allah....

ya...aku menyayangi nya ya Allah...tp aku juga xrela bile aku terseksa sekiranya takdir Mu mengkehendak kan aku untuk melepaskan dia...maafkan aku lycan...aku bukan berniat nk buat teruk...tp aku semakin xdpt kawal diri...perasaan terlalu menyayangi nih kdg2 memakan diri...aku kini tau dia pun gelisah...tp xla seteruk aku...bukan sbb die xsyg kan aku...cme die relax dan sabar....mgkin percaya segala mslh akn berakhir...aku fhm sekarang...aku dah buat semua org risau...maafkan aku...

aku skrg dah ok n nk gi belajar dgn kwn aku...huhu...dan aku rindu kan lycan... :)


aku kini mampu tersenyum :)